יום ראשון, 4 במרץ 2012

save the date

לפני שנה פתחתי את הבלוג הזה, היו תקופות עשירות בכתיבה והתגובות חיממו את הלב, והיו תקופות שהשתיקה יפה להן, אז שתקתי.
הסטודיו הקסום, עליו כתבתי בתחילתו של הבלוג, היה שמח כשהגעתם, וחיכה בסבלנות כשלא הייתי פנויה ("אמא, אמא")
הסערה האחרונה הציפה אותו ואותי, והותירה אותנו המומים ומבולבלים. והכל רגע לפני, לפני ארוע חשוב שיתרחש בסוף החודש הזה. אומנים במושבה. סוף שבוע מרוכז של יוצרים, אומנים ומעצבים שפותחים את דלתות הסטודיו שלהם בפני המונים מכל רחבי הארץ.



שנה שעברה היה פיצוץ. היתה הנאה גדולה, שמחה, הצלחה וברוך השם מצוין.
והשנה.. השנה בעזרת השם יהיה גם.

ומה יהיה??
יהיו תיקים, כמובן.
יהיו שכמיות רכות מבדי כותנה ולייקרה, שמתאימות לרוב עונות השנה. כן, גם לקיץ הממוזג, מלשון מזגנים. מי שמכירה יודעת, ומי שעוד לא מכירה, אני ממליצה להכיר. פריט קז'ואל נעים ונוח.
יהיו עליוניות חולצתיות, שבעווני עדיין לא צילמתי, אבל שווה למדוד.
יהיו חגורות בד רכות, שמוסיפות עניין לכל מראה פשוט.
ויהיו פריטי וינטאג' חדשים וישנים, שאני ממשיכה לאסוף, בארץ ובחול. פריטים נבחרים שנאספים באהבה ובהקפדה רבה.

 Stock Shock Sale

לרגל הארוע ימכרו הדגמים Grace ו Scarlet בהנחה משמעותית
Grace ב110 ש"ח במקום 189 ש"ח
Scarlet ב100 ש"ח במקום 169 ש"ח


Scarlet

Grace
אני מזמינה אותכם לסטודיו הקסום שלי, מקום נעים חמים ורך. פינה נשית אישית ואוהבת.

אלונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה