יום שבת, 8 בספטמבר 2012

תחל שנה וברכותיה

שנה עברה מאז שנולד לי מיכאל, שנה בסימן אימהות טוטאלית. מיכאל הצטרף לשתי בנותי הקטנות האהובות, ולי נותר להשלים שאי אפשר אחרת. אמא אמא אמא. זה מה שהייתי.
כאשה יוצרת, עצמאית ועובדת זה לא היה קל. נעה ונדה בין המציאות המכתיבה את תנאיה לבין הרצון למקום האישי שאינו מוצא לו את הזמן והמקום. בין הסיפוק שבהשלמה והקושי שבמאבק, מוצאת את עצמי יושבת בחוץ בערב, אחרי יום מלא בילדים, מסתכלת על הסטודיו האהוב, מתגעגעת.



שנה הילכתי בין בטיפות. התיקים נמכרו בחנויות, שהמתינו יותר מהנחוץ שאגיע לחדש ולמלא. נשים שהתקשרו לתאם הגעה לסטודיו, היו צריכות להיות עקשניות ברצונן כדי שאוכל לפגוש אותן בין לבין. לשמחתי הסובלנות שגילו הנשים שהגיעו, מתוך הכרה אישית ופנימית עם ילדים, איפשרה מפגשים הזויים של ילדים מתרוצצים במעגלים, שמחים וקולניים.
כן, אם להתעסק בהכרת הטוב, אז פתחתי גם חנות באטסי, שאיפשרה לי למכור מהבית ודווקא את תיקי האמהות..מקרה או לא? וגם הצלחתי להשתתף בארוע אומנים במושבה, לשלושה ימים מבורכים ומהנים. תוך עריכת חשבון נפש זה אני מתבוננת ואומרת- זה לא מעט, הא? ברוך השם. גם אמא וגם קצת יוצרת.. אבל.. האמת, התגעגעתי ליותר.


שנה חדשה התחילה. הילדים נכנסו לגן. גם מיכאל כבר שבוע במשפחתון. הרגע לו חיכיתי רבות, הגיע.
רגע לפני כתיבת פוסט זה, ישבתי בחוץ, הסתכלתי על הסטודיו וחיוך עלה בי. על הדלת נשאר לו פתק שאומר " תיכף חוזרת, אלונה" פתק שהשארתי ללקוחות ביום שישי כשקפצתי להביא את מיכאל מהבייביסיטר. " כמה סימבולי" אמרתי לעצמי, והחלטתי להשאירו.

את חזרתי לעניינים התחלתי בסייל חיסול. ככה מתוך תחושת בטן, החלטתי שלפני שמתחילים בחדש, אני רוצה לחסל את הישן. מי שהגיעה בסופ"ש האחרון זכתה בתיק ב99 ש"ח. ומי שלא הספיקה תוכל לתאם הגעה ולזכות בהנחה דומה עד גמר המלאי.

הבטן מלאה פרפרים. לא פשוט לצאת ולחזור חזרה. הראש מלא בעיצובים חדשים שמחכים כבר לצאת החוצה.
הלב מלא בהתרגשות, סקרנות ואם להודות על האמת, גם חששות.

שנה חדשה בפתח. מה אאחל לעצמי? שנה מלאה בסיפוק, יצירה, אומץ ובהירות, שפע והצלחה.
לדעת מהי הדרך, להיות אמיצה לעשות אותה ולהצליח לשלב את המקום האישי הזה, עם האמהות ששם כל הזמן.

שנה טובה לכם יקרים. הלוואי ותוכלו להגשים בה את רצונותיכם הכמוסים והגלויים, שדרככם תהיה קלה, ותזכו לשמוח בכל מה שבא.

אלונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה