יום שבת, 22 במרץ 2014

על שלושה דברים...


מתרגשת...
כשאני מתרגשת קשה לי לכתוב..
העשייה ממלאת אותי ואופס.. אני רואה שכבר חודשיים לא הייתי פה.
קפצתי לביקור לספר על שלושה דברים:
1. תיקה סטודיו חוגג עשור!.
עשר שנים עברו מאז פתחתי את הסטודיו.
 ועל כך אספר לכם בתקופה הקרובה. איך התחיל, מה השתנה ואיפה זה עומד היום.
זה יהיה מין סיפור בהמשכים, אולי יקח לי שנה..
זה יהיה מין סיכום כזה, הסתכלות מלמעלה, נתחיל אחרי הפסח ולמה?

ההתחלה (כמעט)

 2. פסח מגיע ובכל שנה העשיה מרובה
קולקצייה חדשה וארוע השנה: אומנים במושבה
עוד שבועיים נתברך בע"ה במבקרים רבים מכל רחבי הארץ
הסטודיו מוכן, הקולקצייה מדהימה ועכשיו רק נותר לבשר לכם ש...





3. אחד ועוד אחד ועוד אחד זה שלם!
שלם כי הקולקצייה הזו שנולדה לאחר לידה מתמשכת, מושלמת!
מושלמת כי אני מרגישה שלמה.
משהו קרה כאן בשנה האחרונה שגרם לי להרגיש כך:
תיקה סטודיו היה תיקים
אח"כ נוספו האקססוריז
ואז הגיעו הבגדים
אז אני מסתכלת מסביב ופתאום מבינה
שיש כאן הכל. אופנה שלמה לאישה.
ואני מרוצה, כי אני אוהבת את מה שיצא
ואני אוהבת את השלם שנוצר.
וכשאני יוצרת משהו שאני אוהבת ומתרגשת ממנו, אני שלמה.
זהו, קפצתי לביקור, ממשיכה הלאה

נפגש בקרוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה